Vacature
Rapide International B.V. is een innovatief bedrijf. Wij ontwikkelen en produceren hoogwaardige cosmetica producten voor een uitgebreide (internationale) klantenkring: “wij ontwikkelen en produceren de mooiste merken”. Rapide International werkt daarvoor nauw samen met haar klanten. Wij leveren een full-service pakket: alle stappen vanaf idee tot aan aflevering bij onze klant worden door ons uitgevoerd. Daarnaast ontwikkelen de eigen merken zich sterk in hun specifieke markten.
Momenteel zijn wij op zoek naar een
HR-medewerker
Je bent in deze functie onze rots in de branding en zorgt er voor dat alles op rolletjes loopt. Je draagt zorg voor een correcte personeelsadministratie van arbeidsovereenkomst tot en met ziekteverzuim.
Werkzaamheden
- Uitvoering van in-, door- en uitstroom trajecten;
- Fungeren als vraagbaak voor de organisatie op HR-gebied;
- Adviseren bij te volgen opleidingen en trainingen;
- Contacten onderhouden met opleidingsinstellingen, sociale- en uitkeringsinstanties, uitzendbureau;
- Begeleiding van verzuimdossiers, ondersteuning bij voorkoming en beperking ziekteverzuim en contacten onderhouden met de Arbodienst en bedrijfsarts;
- Assisteren bij de salarisadministratie en urenadministratie;
- Alle voorkomende werkzaamheden.
Functie-eisen
- Afgeronde opleiding op MBO-4 niveau of hoger.
- Sterke communicatieve en advies vaardigheden.
- Enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie is een pré.
Ben jij de aangewezen persoon voor deze functie, stuur dan je sollicitatie met cv naar: vacature@rapide-cosmetics.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.